متن برای روز سینما

متن برای روز سینما

متن روز سینما

 برادر گرامی جناب آقای ………. قدم نهادن درمسیر فرهنگ  و هنر، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد .توانمندی های متعهدانه و مسئولانه جنابعالی سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی های لازم برای انتخاب در این عرصه می باشد. از باریتعالی برای شما و علاقمندان به اعتلای فرهنگ و هنر میهن اسلامیمان توفیقات روزافزون و بهره وری آرزومندم . مدیر کل دفتر ……….
تندیس دانشجوی برتر پیام نور

TP110-تندیس دانشجوی برتر پیام نور

 


متن لوح تقدیر و تقدیرنامه روز سینما

به نام خدای هنر آفرین
هنرمند گرامی جناب آقای ……….
مدیر مسئول محترم آموزشگاه ……….
راز و رمز پویای هنر و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان هنر به برکت سیما و سیره ی نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج حضور می خواند .
و چه خرم هنری که از چشمه ی معارف سیراب شود و چه زیبا هنری که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی، بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه درمدینه النبی بیابد .
و امروز کاخ آباد هنر به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج است و این جشنواره نیز با نام پیامبر اعظم همانا نقطه حضور پربرکت در چنین فضایی است .
باشد که اهل هنر به پاسداشت آن کانون رحمت و وحدت، سراپرده دار نقشی از رهپویی صراط او باشند .
ستاد برگزاری نخستین جشنواره تولیدات هنری ………. با اهداء این لوح، مراتب سپاس خود را از مشارکت و همدلی شما دراین جشنواره اعلام می دارد .
مدیر کل دفتر ………

نمونه نوشته برای گرامیداشت روز سینمایی

ذلک فضل من الله و کفی بالله علیما                70 نسا
چنین فضل از سوی یکتا خداست            که داناییش بس، همه خلق راست
جناب آقای …………….
کارگردان کاردان انیمیشن و جلوه های ویژه بصری
فعالیت چشمگیر و کوشش پیگیر همراه با هنرمندی و اهتمام در جهت استفاده از تکنولوژی فضای مجازی کروماکی به وسیله فیلمبرداری سه بعدی برای نخستین بار در گروه کودک و نوجوان شبکه دو ، نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند جناب عالی است.
به پاس سپاس از تلاش مجدانه ی آن جناب در جهت شکوفایی استعداد های  ملی در سال مزین به نام جهاد اقتصادی ، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و این لوح تقدیر، تقدیم حضور هنرمندتان می گردد.
باامید به اینکه ، با اتکا به خلاقیت ، پژوهش و نوآوری به عنوان کارگردانی متعهد و متخصص در سازمان صدا و سیما ، وسیله ی  تقرب و توسل به ایزد یکتا باشید و تعالی کشور عزیزمان  را میسر سازید.
ذلک خیرو احسن تاویلا                   نسا59
که این کار بهتر بود در صفت           سرانجام آن هست خوش عاقبت
مدیر عامل موسسه ………..
لوح تقدير جعبه جير ویژه شرکت سازگان پردازداده های دوران

TJ-58

 

 

Loading