راهنمای سفارش اینترنتی لوح تقدیر ارزان قیمت
متن مراسم تودیع و معارفه
سپتامبر 2, 2017
متن مراسم رونمایی از پروژه پتروشیمی
سپتامبر 2, 2017
مدل های تندیس پلکسی گلاس

نمونه تندیس پلکسی گلاس

تندیس چیست؟

برای دیدن نمونه های بیشتر کلیک کنید:

تندیس پلکسی گلاس ، تندیس چوبی

برای مشاهده و کسب اطلاع بیشتر از نحوه سفارش و ساخت تندیس کلیک کنید.

تندیس یا به عبارت دیگر مجسمه پیکره و جسمی است که برای نشان دادن شکل ظاهری یک انسان یا حیوان یا اشیاء یا واقعه خاصی ساخته می شود.به کسی که تندیس را می سازد پیکرتراش می گویند.از مجسمه ها و تندیس های معروف می توان به تندیس نبرد هیروشیما و مهاتماگاندی اشاره کرد.سالانه از تندیس ها در جشنواره ها و همایش ها برای قدردانی و تشکر و سپاسگزاری استفاده می شود.تندیس های کوچک را تندیسک(statute) می گویند که آن هارا به عنوان یادبود به افراد مختلف اهدا می کنند.
تندیس از جنس های چوب و گچ و پلکسی گلاس و فایبرگلاس و شیشه و کریستال و فلزاتی چون برنز و طلا و نقره و برنز و انواع سنگ ها ساخته می شود. مجسمه ها و تندیس های بسیاری برای بزرگداشت وقایع سیاسی و تاریخی و ساخته شده اند و برخی برای بزرگداشت بزرگان و همایش ها و مراسم های هنری و فرهنگی ساخته می شود.
مجموعه تهران لوح به عنوان مرکز تخصصی تولید و ساخت و طراحی و چاپ انواع نمونه های تندیس و لوح تقدیر و تقدیرنامه و فروش و ارسال به سراسر کشور می باشد که جایگاه برجسته ای در حوزه های علمی و فرهنگی و اجتماعی و تجارت داراست.تهران لوح یکی ازمهم ترین خدماتی که در جهت بالا بردن فرهنگ و درخواست های بسیار و متنوع مشتریان خود داشته  ارائه , تولید و فروش تندیس های زیبا و کلاسیک و ارزان قیمت است .
این خدمت شرکت تهران لوح برای بهره گیری اقشار مختلف مردم از تولیدات تندیس و لوح تقدیر و تقدیرنامه می باشد. تهران لوح با بهره گیری از کادرمجرب در زمینه طراحی و ساخت و لیزر توانسته رتبه خوبی در جهت کسب رضایت مشتریان از محصولات خود را داشته باشد.


برای مشاهده و کسب اطلاع بیشتر از نحوه سفارش و ساخت تندیس کلیک کنید.


15,228 views

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/includes/content-single.php on line 286
مدیریت انفورماتیک تهران لوح

دیدگاه ها بسته شده است