Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1517

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1518

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1519
12اردیبهشت روز سربازان گمنام امام زمان
مارس 19, 2018
30اردیبهشت روز ملی جمعیت
مارس 19, 2018

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1517

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1518

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1519

متن لوح تقدیر به مناسبت روز معلم

متن تقدیر از استاد

متن لوح تقدیر روز معلم، برای حک شدن روی لوح تقدیر و تندیس و برای بزرگداشت و تقدیر از جامعه فرهنگی است. تهران لوح برای شما عزیزان و مشتریان محترم ، متن برای معلم آماده و جمع آوری نموده است که در زیر مشاهده می کنید.


متن لوح تقدیر و تشکرکانال تلگرام تهران لوح

اینستاگرام تهران لوح

 


به نام اولین معلم او که در اولین کلام گفت بخوان
چه می توان نوشت که کلمات همیشه کم می آورد
در مقامی که مولای متقیان امیرالمومنین ( ع ) فرمودند:
« من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا »
اندیشمند فرهیخته، استاد برجسته جناب آقای دکترداریوش سودی
ضمن گرامیداشت هفته معلم ، ما جمعی از کارکنان « مرکز علمی کاربردی توانبخشی اریکه پرسپولیس » به این وسیله صمیمانه از کوشش های خالصانه جناب عالی در راستای تحقق اهداف علمی و فرهنگی مرکز ، تقدیر و تجلیل می نماییم.

آرزومندیم ؛ ذات اقدس احدیت شمااستاد بزرگوار را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد .

 


متن برای تشکر از مقام آموزگار نمونه از طرف دانش آموزان

به نام یگانه هستی بخش
استاد ارجمند سرکار خانم شهیدی
از اینکه با تلاش بی وقفه خود می کوشید تا به جای تصویری از آینده، راهی به سوی آینده را به کودکانمان بیاموزید صمیمانه سپاسگزاریم.
امیدواریم روزهای شاد در انتظار شما و فرزندانمان باشد.
با تقدیم سپاس و احترام
اولیای دانش آموزان
آرتین آرتامهر- شایان ابراهیم گل- رهام براتی- پویان برهان اشکوری- ابوالفضل بهمنی- امیرفرزان جمالزاده-رادین خان امیری- فربد عبیری-فرنام فرقانی-رایان گهرشناسان- مهبد محمدی نیا- رادین وجدانی فر


متن لوح تقدیر روز معلم

معلم بزرگوار
به پاس تمام عاشقانه هایی که پای رویشمان نثار کردی ، مقام والایت را ارج می نهیم.
دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی پیامبر اعظم (ص)
سال تحصیلی 95 – 1394
معلم

 


متن برای لوح سپاس معلم نمونه

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد

سپاس بیکران معبود را که گستره ملکوتی آموزش و پرورش به وجود معلمان فرهیخته ای متبرک گشته که از هر لحظه گرانمایه عمر ، با تعهدی بی نظیر در مسیر پروراندن اندیشه و ایمان آیند ه سازان میهن بهره می جویند .

پیشکسوت گرانقدر : جناب آقای عباس کاربخش

سالها خدمت صادقانه شما را در عرصه تعلیم و تربیت ، تنها رضایت معبود ، شایسته ترین پاداش است و چه پاداشی سزاوار تر و زیبنده تر از این .
ضمن آرزوی سلامت وتندرستی جنابعالی ، از سالها تلاش و همکاری دلسوزانه شما تشکر و قدر دانی می گردد .
امید که گلستان جانتان همواره شاداب و معطر از لطف حق باشد

بهزاد فخری
مدیر مجتمع آیت الله خامنه ای


متن لوح تقدیر مادر و معلم

بسم الله الرحمن الرحیم

از کیمیای مهر تو زرگشت روی من آری به یمن لطف شما خاک زرشود

مادر عزیز
آن روزها وقتی دستانمان را می گرفتی گمان می کردیم پهلوان افسانه های شاهنامه قلب ما هستی و فاتح تمام دنیا، حالا خوب می دانیم چه روزها که بخاطر آرزوهای کوچک ما، آرزوهای بزرگ خویش را از یاد بردی.
روزی نیست که به یادت نباشیم به یاد کارهایی که انجام دادی تا ما آن طور که هستیم بزرگ شویم، به یاد کارهایی که می خواستی انجام بدهی ولی ندادی تا ما زندگی آسوده¬ای داشته باشیم. چقدر از یادآوری این مطالب شرمساریم و چقدر به وجودت افتخار می کنیم.
بگذار پرهای خسته ات را ببوسیم و بردیدگانمان بگذاریم و بگوییم به آشیانه ات خوش آمدی مادر مهربان

سی سال تلاشت را در تعلیم و تربیت پاس می داریم
مهرماه 95


قیمت لوح تقدیر و تشکر برای روزمعلم

TJ128-لوح تقدیر و تشکر برای روزمعلم

من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا

کس چو علی این در معنی نسفت                آنچه علی در حق استاد گفت

بنده ی خود ساخت مرا اوستاد                     آن که یکی حرف به من یاد داد

استاد فرهیخته و فرزانه ……………………..

همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند.

از این منظر کشور وامدار همه ی استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم ( ص ) روشن و فروزان نگاه داشته اند.

با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز سترگ معلم فرصت را مغتنم شمرده، در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه ی شما می گردد.

از حضرت علیم آرزو دارد همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم  با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.


متن لوح برای تقدیر از معلم گرانقدر

ساخت لوح تقدیر با جعبه جیربرای مقام معلم

TJ76-لوح تقدیر با جعبه جیربرای مقام معلم

معلم گرانقدر جناب آقای/سرکار خانم ….. باسلام با نام و یاد ایزد دانا آغاز به سخن که می کنید از لابه لای کلماتت طنین صدای انبیاء به گوش میرسد.تبار این کلمه ها به اندیشه هایی می رسند که خزانه دارشان لقمان حکیم بود .تو میراث دار گنجینه های حکمتی.آغاز به سخن که میکنی ، کلمه ها به پرواز در می آیند و بالا میروند و می پیوندند با کانون هرچه «کلمه طیبه» است. سخن بگو تا چشمها ،از خواب ندانستن بر خیزند ، تا قدم های خشکیده توانی تازه بگیرد ، تا حرفها و گفته ها ، مهمانمان کنند در لحظاتی چند. سخن بگو تا حروف الفبا دانه دانه بر زمین باران ندیده جانمان ببارد و خوشه خوشه حدیث زندگی از وجودمان بروید نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم به پاس اینکه عاشقانه به رویشمان کمر بسته ای مقامت را ارج می نهیم و روز بزرگ معلم را به شما تبریک عرض مینمائیم. سلامتی و طول عمر و همواره معلم بودن را از خداوند متعال برایتان آرزومندیم.

مدیر آموزشگاه

 

معلم گرانقدر جناب آقای/سرکار خانم ….. باسلام آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم. آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد.


متن تقدیرنامه برای 18ام اردیبهشت روز معلم

قیمت لوح سپاس جعبه جیرروز معلم

TJ55-لوح سپاس جعبه جیرروز معلم

سرکار خانم /جناب آقای سلام علیکم راز و رمز پویای هنر و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان هنر به برکت سیما و سیره ی نورانی نبی معظم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، و اهل بیت مکرم او انسان دربند خاک را به معراج حضور می خواند . و چه خرم هنری که از چشمه ی معارف سیراب شود و چه زیبا هنری که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان اهل بیت محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی، بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه درسیره آنان بیابد . و امروز کاخ آباد هنر به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج است و این مراسم نیز با نام عید غدیر همانا نقطه حضور پربرکت در چنین فضایی است . باشد که به پاسداشت آن کانون رحمت و وحدت، سراپرده دار نقشی از رهپویی صراط او باشند . با اهداء این لوح، مراتب سپاس خود را از مشارکت و همدلی شما دراین مراسم اعلام می دارد .

متن تقدیرنامه تقدیر از معلم قرآنی

برادر گرامی جناب آقای ……….   قدم نهادن درمسیر فرهنگ  و هنر، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد. توانمندی های متعهدانه و مسئولانه جنابعالی سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی های لازم برای انتخاب در این عرصه می باشد. از باریتعالی برای شما و علاقمندان به اعتلای فرهنگ و هنر میهن اسلامیمان توفیقات روزافزون و بهره وری آرزومندم . مدیر کل دفتر ……….

 


متن لوح تقدیر و تشکر از معلم نمونه

فروش تقدیر نامه جعبه مخمل روز معلم

TJ50-تقدیر نامه جعبه مخمل روز معلم

بردار ارجمند آقای ………. « مسئول محترم موسسه قرآنی ………. » سلام علیکم اکنون که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حالمان شده و مقدراتش بر این تعلق یافته که درجهت تعمیم و تعمیق فرهنگ قرآنی تلاشی هرچند ناچیز نمائیم، خدای متعال را شاکریم . نظر به اینکه جنابعالی توفیق داشته اید با هماهنگی ارزنده و کامل خود با سازمان ………. و شرکت درجلسات هم اندیشی سال ……. به منظور اجرای برنامه های متنوع قرآنی تلاش بی دریغ داشته باشید، بر خود لازم می دانیم بابت همه تلاش های انجام شده از جنابعالی تقدیر وتشکر نماییم. پیشاپیش طلیعه بهار طبیعت سال ………. راتبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون شما را در احیاء بصیرت و معرفت قرآنی درسایه الطاف بی دریغ الهی مسئلت داریم . رئیس شورای ………


متن لوح تقدیر روز معلم به مناسبت روز معلم

فروش لوح تقدیر برای معلم و استاد

TJ47-لوح تقدیر برای معلم و استاد

بسمه تعالی  به مناسبت اقامه یکصد و دهمین نماز جمعه شهر نصرآباد ، به نام امام علی علیه السلام ، در اول اسفندماه 1393،  شورای اسلامی و شهرداری ، هیات امنای مسجد جامع صاحب الزمان علیه السلام و کانون فرهنگی هنری انتظار با اهدای لوح  سپاس از حضرت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا فرهنگ ، امام جمعه محترم شهر نصرآباد  تقدیر نمودند. متن تقدیر نامه کانون انتظار به شرح زیر است. بسم الله الرحمن الرحیم                    ” یا ایها الذین امنوا اذا نودی للصلوه من یوم الجمعه فاسعوا الی ذکر الله و ذروا البیع ذلکم خیر لکم ان کنتم تعلمون” ” سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مبارک.” جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا فرهنگ                 امام جمعه فرهمند و فرهیخته شهر نصرآباد             با نام و یاد خدای متعال و درود و سلام و صلوات بر حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم وخاندان پاک و مطهرش، و با دعا جهت سلامتی و تعجیل در فرج موفور السرور حضرت ولی عصر ارواحناله الفداء، و دعا جهت سلامتی و طول عمر با خیر و برکت برای مقام عظمای ولایت و همه خادمان صدیق و مشفق اسلام و قرآن ؛ اکنون که با گذشت بیش از دو سال از اقامه نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه درشهر نصرآباد ؛ به نام مولا و مقتدایمان یعسوب الدین حضرت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام  توفیق اقامه یکصد ودهمین نماز جمعه درشهر نصرآباد نصیب گردیده است؛ و به فضل الهی و برکت قرآن و عترت و خلوص نیت جنابعالی و حضور چشمگیر مردم  متدین و ولایتمدار شکوه روز اول همچنان پایدار و پویاست؛ جا دارد صمیمانه از حضرتعالی که با جوهر خلوص و قلم تدبیر و اکسیرتعامل و عزم جزم در راستای اجرای وظایف و خدمت بی منت و سعی و مجاهدت خالصانه ، گام در راه ارتقاء کمی و کیفی امور معنوی و فراتر از آن حل مشکلات مادی اهالی برداشته اید ، و زمینه سرور ملت و رضایت حضرت احدیت را فراهم کرده اید، و با تلاش های شبانه روزی و پیگیری های مستمر، عامل جوانه زدن بذرامید در دل مردم  بزرگوار و قوت قلب مسوولان دست اندرکار شهر و منطقه شده اید، و با تعاملات شایسته با مقامات مختلف ، نظر مثبت آنها را به نصرآباد و جرقویه معطوف داشته اید، تا با شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و آگاهی از نیازها و مشکلات مردم کمر همت ، برای حل مشکلات ببندند ودر جهت برداشتن نقاب محرومیت از چهره این خطه گام های بایسته بر دارند؛ تقدیر و تشکر می نمایم و  امید وارم به فضل الهی با اتکال به ذات اقدس ایزد منان و تمسک به قرآن و عترت مملکت وجودتان  همواره سرشار از خیر و برکت و نور و از هر گزند و آسیبی به دور و خالق و مخلوق از …

 


تکست قدردانی استاد ارجمند در 18 اردیبهشت

لوح تقدیرروز معلم

TJ38-لوح تقدیرروز معلم

جناب آقای دکتر/ سرکار خانم دکتر

از اینکه با تلاش های ارزنده و با تلاش خستگی ناپذیر جهت تولید و اشاعه علم و معرفت ، در سالیان فعالیت خویش همت گماردید؛ در کمال احترام و به رسم ادب و اخلاص روز استاد را به شما استاد فرهیخته تبریک عرض نموده و این لوح سپاس ، تقدیم همت رفیع حضرت عالی می گردد.

رحمت ذات الهی همواره شامل حالتان، چراغ نورانی تجربه،گرما بخش زندگیتان و موفقیت روز افزون قرین لحظه های نابتان باد.


متن لوح تقدیر روز معلم

چه آرام بر منبر سخن تکیه می زنی تا شهابِ ثاقبِ سخن را به سمت اهریمن سکون وپستی و رخوت نشانه کنی ، جواهر کلامت را بر سطحی از تاریکی پاشاندی تا معرفت بگسترانی و رنگ رنگ بهار را هدیه کنی . تو بهار مکرری که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پایان میدهی . به سخن که می ایستی پنجره ای از امید می گشایی.دغدغه ات همیشه این است که حیات بشر،بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا، مکتب و دین همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ و ارزشهای دینی و میهنی فراهم نگردد . وقتی کشتی عمر انسانی از مسیر مدرسه عبور می کند،دستان تو لبریز از فانوس می شودواز امواج سهمگین ایام،عبورش می دهی و چون نسیمی که کشتی را به سمت ساحل سعادت و خجستگی هدایت می کند بر بلند ای کلمه می ایستی و «دیدارآشنا» را مژده اش میدهی . در عظمت یاد تو چه یادکردی عزیزتر و آسمانی تر از این دُر گرانقدر که از منبع فیض کلام، پیامبر مهر و رحمت و ارشاد، خلاصه دل و جان عالم، مقصد آفرینش و مقصود گیتی گردون، اول انبیا در رتبت و آخر ایشان در رسالت، محمد مصطفی (ص) فرو تراویده که :

اِنّی بُعثتُ مُعلِّماً

ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالیمقام،استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفنه تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلم، بدینوسیله اززحمات و تلاشهای خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم . امید است پیوسته موفق و پیروز باشید .


متن لوح تقدیر روز معلم برای تشکر از استاد و معلم

سفارش لوح تقدیر ازاستاد دانشگاه آزاد

TC09-لوح تقدیر ازاستاد دانشگاه آزاد

با فرا رسیدن روز سترگ معلم فرصت را مغتنم شمرده، در کمال ادب و ارادت به پاس تلاش های گرانقدر شما در عرصه علم و دانش این لوح تقدیر تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه ی شما می گردد. شادی، تندرستی و کامیابی را برای شما آرزومندیم.

به نام خداوند جان و خرد

چنان چون ‌که تن زنده گردد به جان به دانش فروزند جان و روان

استاد ارجمند جناب آقای / سرکار خانم

بدینوسیله از تلاش های بی دریغ شما در سالیان تدریس در… کمال قدردانی را داشته و امید است که همچنان این همکاری صمیمانه با حضور فرهیختگانی چون شما در جهت سازندگی این مرز و بوم ادامه داشته باشد. ضمن تبریک روز استاد، تندرستی و آرامش را برای شما از خداوند مهربان آرزومندیم.

کی ز نظر گریزد آن چهره ی آشنایتان یا ز دلی برون شود صحبت با وفایتان

رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعداد های علمی در مسیر بالندگی کشور است. بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای علمی کشور و نیل به اهداف مقدس آموزشی،افتخاری است ستودنی و ارزشمند.


Loading


Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/includes/content-single.php on line 286
مدیریت انفورماتیک تهران لوح

دیدگاه ها بسته شده است