Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1517

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1518

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1519
متن روز حسابدار
نوامبر 25, 2017
روز پژوهش
نوامبر 25, 2017

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1517

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1518

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/functions/theme-functions.php on line 1519

متن روز دانشجو

متن روز دانشجو ، برای حک شدن روی لوح تقدیر و تندیس و برای بزرگداشت و تقدیر از جامعه دانشجویان است. تهران لوح برای شما عزیزان و مشتریان محترم ، متن برای دانشجوی نمونه آماده و جمع آوری نموده است که در زیر مشاهده می کنید.


متن لوح تقدیر و تشکرکانال تلگرام تهران لوح

اینستاگرام تهران لوح

 


روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو (مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی هوادار حزب توده ایران و مهدی شریعت‌رضوی هوادار جبهه ملی ایران) که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.
در دههٔ ۱۳۲۰ و اوایل دهه ۱۳۳۰، پس از سقوط حکومت رضاشاه پهلوی و ایجاد فضای بازتر، فعالیتهای سیاسی در بین دانشجویان دانشگاه تهران (تنها مؤسسه مدرن آموزش عالی آن زمان در ایران) بسیار افزایش یافت. در این دوران حزب توده، از نفوذ بسیاری در بین دانشجویان برخوردار بود چنان‌که بنا به گزارشهای مختلف، بیش از نیمی از دانشجویان دانشگاه تهران عضو یا هوادار این حزب بودند. اما در دوران نخست وزیری محمد مصدق و افزایش محبوبیت جبههٔ ملی در اوایل دهه ۱۳۳۰، محوریت این حزب در دانشگاه به چالش کشیده شد. پس از وقوع کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، سازمانهای سیاسی تشکیل دهنده جبهه ملی، برای دوره کوتاهی در یک ائتلاف ضعیف، تحت نام نهضت مقاومت ملی به مقاومت سیاسی دست زدند و تظاهرات‌ها و اعتصابهای پراکنده‌ای در پاییز همان سال در دانشگاه تهران و همچنین بازار، از جمله در تاریخ ۱۶ مهر و ۲۱ آبان، در اعتراض به محاکمه مصدق برگزار شد.

چند هفته پس از این وقایع، اعلام شد که روابط ایران و بریتانیا (که در زمان نخست وزیری مصدق قطع شده بود) از سر گرفته خواهد شد و ریچارد نیکسون نایب ریاست جمهوری وقت آمریکا برای دیدار رسمی به ایران خواهد آمد. این موضوع بهانه لازم برای اعتراضات را فراهم کرد و در ۱۶ آذر به سفارش نهضت مقاومت ملی، دانشجویان فعال به سخنرانی در کلاسها پرداختند و ناآرامی تمامی محوطه دانشگاه تهران را فرا گرفت. دولت وقت برای پیشگیری از هرگونه اقدام بعدی تصمیم به سرکوب اعتراضات گرفت. سربازان و نیروهای ویژه ارتشی پس از هجوم به دانشگاه، به کلاسهای درس حمله کرده و صدها دانشجو را بازداشت و زخمی نمودند. نیروهای امنیتی در دانشکده فنی، اقدام به شلیک تیر کردند که موجب مرگ سه دانشجوی این دانشکده به نامهای احمد قندچی، آذر (مهدی) شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا شد. فردای آن روز نیکسون به ایران آمد و دکترای افتخاری در رشته حقوق را در دانشگاه تهران که در اشغال مشهود نیروهای نظامی بود، دریافت کرد.


متن روز دانشجو

جناب آقای مسعود صاحبی شاهد
تلاش بی دریغ حضرتعالی در جهت رشد ، بالندگی و ارتقاء کیفی آموزش دانشجویان موسسه آموزش عالی کار خرم دره را در طول دوران تحصیلی صمیمانه ارج می نهیم و برای شما در کلیه شئونات زندگی موفقیت و سربلندی و خاصه در راه کسب علم و دانش ارتقاء روز افزون را از درگاه حضرت باری تعالی مسالت می نمائیم .

من ا…التوفیق
محمدحسن عبداللهی
قائم مقام موسسه آموزش عالی کار خرم دره


متن روز دانشجو

فرزند دلبندم نیکا لطفعلی

خدای خوب را سپاس داریم که توانستی با کنجکاوی وشوق فراوان سال تحصیلی 95-94 را با موفقیت سپری کنی. آرزو داریم این تندیس نوید دهنده روزهای زیبا برای تو باشد.
مهدکودک آرزوهای نیک


متن تقدیرنامه دانشجوی محترم دانشگاه پیام نور تهران

تقدیر نامه
درخت توگر بار دانش بگیرد به زیر آورد چرخ نیلوفری را دانش آموخته گرامی
آقای ……
عرصه علم، فرصتی ارزشمند برای فتح قله های رفیع دانش و شکوفایی و بالندگی بیشتر است و کسب افتخارات بزرگ در این عرصه که همگان را به رقابت بر می انگیزد، در خور تحسین و احترام است.
شما دانش آموخته دانشگاه پیام نور موجب سر بلندی و سرافرازی ایران اسلامی هستید، دانش آموخته شدن جنابعالی را تبریک عرض می نمائیم و از خداوند متعال سربلندی و شادکامی شما را در تمامی عرصه های علمی، پژوهشی مسئلت داریم.
دکتر رضا حاجی حسینی
ریاست دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق


متن تقدیر و تشکر دانشجوس فرهیخته

دانشجوی فرهیخته خانم نیلوفر فراهانی
موفقیت و دست یابی افتخار امیز شما را در اخرین مرحله ی جشنواره سراسری پژوهش ها و اختراعات دانشجویی سما در
رشته ی استراتور رباتیک صمیمانه تهنیت و شادباش میگوییم.
این تکریم و بزرگداشت نقشی از فرزانگی شما را در برداشته و به پاس داشت تدبیر و تلاش شما این تندیس تقدیم میگردد.این دستاورد خطیر و خیره کننده تحقق و جلوه ای ازتجلی مساعی شما در عرصه علم و پژوهش است.
رجای واثق داریم با وجود دانش اموختگان متعهد و فرهیخته و زیر ساخت های علمی و پژوهشی ارزشمند کشور در اینده ای نه چندان دور جلوه های جدیدی از تحقق توانمندی های شما را در عرصه های مختلف علم و فناوری شاهد باشیم.
دکتر سعید شفائی
معاون دانشگاه ورئیس سازمان


متن قدردانی برای دانش آموز نمونه

قدم نهادن درمسیر آموزش و پرورش علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد. از همکاری و توانمندی های متعهدانه و مسئولانه جنابعالی در این عرصه از شما کمال تشکر داریم.
دبیرستان غیر دولتی دخترانه شریعت سال تحصیلی 96-95
موسس : سیمین نورزاده


متن لوح تقدیر برای دانش آموز

بسمه تعالی
لوح تقدیر

دانش آموز خانم

حال که با استعانت از درگاه خداوند متعال و در پرتو تعلیمات ارزنده مربیان و تلاش و کوشش خود موفق به کسب رتبه در کلاس گردیده¬اید، این پیروزی را به شما تبریک می¬گوییم.
امید است با یاری جستن از الطاف الهی، در راستای رسیدن به اهداف علمی، شاهد شکوفایی روزافزون شما در تمامی عرصه¬های علمی برای کشور عزیزمان باشیم.

دبیرستان استعداد¬های درخشان فرزانگان حضرت زینب (س)- دوره دوم
لیلا زیرک


متن تقدیرنامه برای لوح سپاس دانش آموزی

بسمه تعالی
راهنمایی
درخت تو گر بار دانش بگیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را
دانش آموخته عزیز
اکنون که با استعانت از خداوند متعال و با سعی و تلاش بسیار سر افرازانه خود را به زیور گوهر دانش آراسته کرده و مفتخر به دریافت رتبه برتر شده اید ، به نوبه خود موفقیت شما را تبریک گفته و به پاس قدردانی از زحمات ارزنده تان و به رسم یادبود این لوح تقدیر راخدمتتان تقدیم می دارم .
باشد که درجات بالاتر در این عرصه پر افتخار کسب نمائید .
و من ا… التوفیق
مدیرعامل – عباس عباسی ابیانه


متن تشکر برای دانش آموز برای برتر

بسمه تعالی ابتدائی

درخت تو گر بار دانش بگیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را
تقدیم به دانش آموز ……
خدا را شکر می گویم و خوشحالم که موفقّیتت را در امتحانات سال تحصیلی 94ــ95 تبریک گفته و به پاس تلاش و کوشش زیادی که از خود نشان داده ای این لوح تقدیر را تقدیمت کنم .
فرزند عزیزم به خدا توکل کن و برای موفقیت های بیشتر سعی ات را افزون تر نما .
و من ا… التوفیق
مدیرعامل – عباس عباسی ابیانه


متن تشکر در لوح تقدیر دانشجوی نمونه دانشگاه

اُطلُبُوا العِلمَ مِنَ المَهدِ الِیَ اللَّحَدِ
زگهواره تا گور دانش بجوی
لوح زرّین
دانشجوي محترم :
امواج مهر، عاطفه و عشق از دریای احساس شما برساحل دل ادب دوستان نشست و گل واژه های زیبا و دلنشین تان فضای ادبی ارزشمندی رافراهم نمود و بار دیگر وجود ذوق سلیم و طبع روان را درنسل آینده به اثبات رساند.
بدین وسیله کسب رتبه ……. را در رشته …………….به شما تبریک می گوئیم. آینده ای روشن، قلمی رسا و اندیشه ای ژرف برایتان خواستاریم.

 

مهندس حسين فروزان دكترسيف الدين آب برين
مدير عامل منطقه آزاد ماكو رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بين المللي ماكو


متن تقدیرنامه دانشگاه علم و صنعت ایران

بسمه تعالي

ليس للانسان الّا ما سعي…

دانشجوي گرامي خانم/ آقاي

اكنون كه به فضل الهي، تلاش‌هاي پي گير شما به بار نشست و به تحصيلات عاليه راه يافتيد موفقيت تان موجب مسرت و خرسندي است، لذا اين توفيق را به شما و خانواده محترمتان تبريك مي‌گويم.
در اين عرصه ،تزكيه نفس، سعي و كوشش دوچندان، مسئول بودن در برابر خانواده و جامعه و برنامه ريزي در جهت نيل به اهداف رفيع و بلند مدت خود و كشور از نكاتي است كه توجهي مستمر و در خور مي‌طلبد.
از خداوند متعال تداوم همت و سربلندي شما را در تمامي عرصه ‌هاي مختلف زندگي آرزومندم.

محمد علي برخورداري
رئيس دانشگاه علم و صنعت ايران


متن سپاسنامه دانشجو و دانش آموز

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت               به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

سمیرا جان

اینک که در پرتو الطاف یگانه هستی بخش و با عشق، همت و پشتکار والا، در مقطع کارشناسی ارشد رشته مشاوره در مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شده اید بدینوسیله این موفقیت بزرگ را که بی شک مرهون حضور سبز خانواده مهربانت بوده است تبریک عرض نموده و به یمن این مژده جان پرور، این تندیس ناقابل تقدیم حضور مهربانت می گردد با این امید که مراتب پیشرفت، نوآوری و پژوهش را همواره با توکل به خداوند بزرگ و عزت نفس طی نموده و در این راستا موفق و پیروز باشید.

دل نامیرایتان همواره زنده به عشق باد.


متن لوح زرین دانش آموزی

اطلُبُوا العِلمَ مِنَ المَهدِ الِيَ اللَّحَدِ

زگهواره تا گور دانش بجوي

لوح زرّين
تقديم به دانش آموز ………. پایه …………. مدرسه هیئت امنایی مولوی سیریک با معدل خیلی خوب
خدا را شکر مي گوييم و خوشحاليم که موفقيت شما را تبريک گفته و اين لوح تقدیر را به پاس کوشش و تلاشي که در اين راه ازخود نشان داده ايد تقديم می نمایيم.

عصام طاهری
مدیر دبستان هیئت امنایی مولوی سیریک


متن تقدیر و تشکر برای دانش آموز دبیرستان

بسمه تعالی دبیرستان
درخت تو گر بار دانش بگیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را
دانش آموز ممتاز
از اینکه با درایت و بصیرت و تلاش مداوم و مستمر ، به کسب رتبه ی ممتاز نائل آمده اید، این موفقیت را به شما تبریک گفته و در کمال شادمانی ،و سرافرازی این لوح تقدیر را تقدیم شما دانش آموز فرهیخته می نمایم.
از خداوند متعال پیروزی های بیشتری در این عرصه برایتان آرزو می کنم و امیدوارم که همواره توفیق رفیق راهتان باشد .
و من ا… التوفیق
مدیرعامل – عباس عباسی ابیانه


متن زیبای تقدیر و تشکر و قدردانی

به نام خداوند جان و خرد
دکـتـــر …

یک …
یک درخت میتواند شروع یک جنگل باشد
یک لبخند میتواند آغازگر یک دوستی باشد
یک دست میتواند یاریگر یک انسان باشد
یک واژه میتواند بیانگر هدف باشد
یک شمع میتواند پایان تاریکی باشد
یک خنده میتواند فاتح دلتنگی باشد
امید میتواند رافع روحتان باشد
یک نوازش میتواند راوی مهرتان باشد
یک زندگی میتواند خالق تفاوت باشد
امروز آن “یـک” باشیم…
یادبودی از جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان ورودی مهر 89


متن لوح برای روز دانشجو

تندیس پلکسی گلاس دانشجویی

TP25-تندیس پلکسی گلاس دانشجویی

اُطلُبُوا العِلمَ مِنَ المَهدِ الِیَ اللَّحَدِ
زگهواره تا گور دانش بجوی

لوح زرّین

تقدیم به دانشجوی عزیز …………………….

دانشگاه ………. با رتبه…………………
خدا را شکر می گوییم و خوشحالیم که موفقیت شما را در امتحانات ترم تحصیلی ………. تبریک گفته و این لوح تقدیر را به پاس کوشش و تلاشی که در این راه ازخود نشان داده اید تقدیم نماییم.


متن لوح تقدیر برای دانشجوی نمونه

پیروزی، پرشی دارد به اندازه عشق

دانشجوی عزیز خانم ……… از آموزشگاه ………


متن زیبا برای 16آذر

لوح تقدیر جعبه جیر دانشجوی ممتاز

TJ124-لوح تقدیر جعبه جیر دانشجوی ممتاز

بااحترام
خبر مسرت بخش ، همواره دل را شاد ولحظه ها را ماندگار می سازد، واینک خبر شادمانه موفقیت شما نیز مایه مباهات است .
آری، دستان پرتوان وعزم استوار باردگرحدیث پرافتخار پیروزی رامی سراید وامروز را برای فردایی بهتر وسازنده آماده می سازد.
کسب رتبه ……… درمسابقه ……… ترم تحصیلی ……… یادواره عزت وافتخار حسینی راتبریک عرض می نماییم وبرایتان از خداوند مهربان دلی ازجنس بلور، به رنگ آسمان و وسعت دریا خواستاریم

شمع وجودتان تابنده ونورانیت دلتان پاینده

مدیر دانشگاه …………….


متن تقدیرنامه 16آذر

تندیس پلکسی گلاس دانشجویی

TP36-تندیس پلکسی گلاس دانشجویی

هنر هدیه ارزشم ند الهی است

برادر ارجمند /خواهر گردامی ……. دانشجوی دانشکده ……….
اینک که باکوشش مستمر و استعانت از الطاف الهی مقام ……. در مسابقات ………. را کسب نموده اید، به پاس زحمات و تلاش های جنابعالی، این لوح یادبود/تقدیرنامه/لوح تقدیر حضورتان تقدیم می گردد .
توفیق روزافزون شما را در پیشبرد به فرهنگ غنی اسلامی از خداوند متعال خواستاریم

مدیریت دانشگاه / معاون دانشگاه

………………………………………….


متن زیبا تقدیرنامه روز دانشجو

لوح تقدیر جعبه جیر دانشجوی ممتاز

TJ124-لوح تقدیر جعبه جیر دانشجوی ممتاز

جسم ما هیچ است جان معنا بود با پژوهش جان ما برنا بود

دانشجوی عزیز خانم ………. از دانشگاه ……….
امواج مهر، عاطفه و عشق از دریای احساس شما برساحل دل ادب دوستان نشست و گل واژه های زیبا و دلنشین تان فضای ادبی ارزشمندی رافراهم نمود و بار دیگر وجود ذوق سلیم و طبع روان را درنسل آینده به اثبات رساند.
بدین وسیله کسب رتبه را در رشته …………….به شما تبریک می گوئیم. آینده ای روشن، قلمی رسا و اندیشه ای ژرف برایتان خواستاریم.

دبیر جشنواره دانشجویی/مدیریت دانشگاه

……………………………………………………….


متن ویژه لوح تقدیر روز دانشجو

لوح تقدیر جعبه جیر فراغت از تحصیل دانشجو

TJ46-لوح تقدیر جعبه جیر فراغت از تحصیل دانشجو

فرزند صالح گلی است از گل های بهشت

برادر عزیز جناب آقای ………. دانشجوی رشته ………. و عضو کانون فرهنگی و آموزشی …………… ، نظر به اینکه جنابعالی در طی سال به طور منظم در تمامی کلاس های آن کانون شرکت نموده و همچنین مقررات و نظم را کاملا رعایت کرده اید،این لوح به یادبود زحمات بی شائبه تان به شما اهداء می گردد.

ان شاءالله که در تمامی مراحل زندگی موفق و مؤید باشید.

مسئول کانون فرهنگی آموزشی

……………………………………….

12,326 views

Loading


Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home2/ifapasar/tehranloh1.ir/wp-content/themes/betheme-2196/includes/content-single.php on line 286
مدیریت انفورماتیک تهران لوح

دیدگاه ها بسته شده است